Om reizen met het openbaar vervoer te stimuleren, moeten klanten die regelmatig met het openbaar vervoer reizen worden beloond. Value Added Services kunnen gebruikt worden om klanten te belonen en de beste klanten iets extra´s te bieden. Dit kan wonderen doen voor het imago van uw bedrijf.
Om het potentieel van uw producten en diensten te maximaliseren, zult u zich moeten onderscheiden in de markt. Wij hebben Value Added Services ontwikkeld om klanten van vervoersbedrijven te kunnen belonen voor hun reisgedrag. Dit houdt in dat reizigers een extra´tje ontvangen wanneer zij met het openbaar vervoer reizen. Dit heeft positieve gevolgen voor de winstgevendheid van uw bedrijf, maar ook voor de leefbaarheid in de stadscentra. Overvolle stadscentra worden ontlast van verkeer en daarnaast wordt de leefbaarheid in de stad verbeterd doordat luchtvervuiling wordt beperkt.
De kosten die nodig zijn om nieuwe klanten over de streep te trekken ten opzichte van het behouden van bestaande klanten zijn aanzienlijk. Daarom kan een loyaliteitsprogramma een belangrijke impuls geven aan de bedrijfsresultaten van vervoerders. Toch blijkt dat veel bedrijven de slag missen wanneer het gaat om klantenbinding door middel van loyaliteitsprogramma’s.
Aan het eind van deze pagina zijn diverse geïmplementeerde projecten te zien op het gebied van Value Added Services. Dit is slechts een selectie van de mogelijkheden die wij bieden. Mocht u benieuwd zijn naar de mogelijkheden kunt u altijd contact met ons opnemen.