HTM Servicebalie

Wij hebben een oplossing ontwikkeld die het mogelijk maakt om de HTM servicewinkels van één geïntegreerd systeem gebruik te laten maken. Voorheen bestond de servicebalie uit twee afzonderlijke systemen.

Hierbij wordt gebruik gemaakt van ons product, de OV Terminal (ook wel Centrale Verkoop en Service Server genoemd) en een client applicatie (genaamd OV Desk applicatie) die op de Quarto kassasystemen van HTM is geïnstalleerd. Deze client applicatie wordt door de medewerkers van de servicebalie bedient en deze verzorgt ook de aansturing van de OV Terminal en de kassa.

Al een geruime tijd beheren wij ,naar tevredenheid van HTM, de servicebalies. Op dit moment zijn 7 productie kassa’s en 1 test kassa in gebruik.

Onderstaande functionaliteiten worden door de HTM Servicebalie ondersteund:

  • Verkrijgen van kaartinformatie
  • Saldo laden
  • Verkopen producten
  • Product teruggave
  • Saldo teruggave
  • Verkoop anonieme kaart
  • Activatie/deactivatie automatisch opladen
  • Deblokkeren saldo en/of producten
Telexis
Telexis

Neem Contact Op

Voor vragen over services, projecten, technische ondersteuning of algemene informatie kunt u contact opnemen via onderstaande gegevens.

  +31 (0) 70 319 3938
  info@telexis.nl
  Laan van Zuid Hoorn 55, Rijswijk

KvK nummer: 24300047
BTW nummer: NL808426576B01

Recente Projecten